Als je onze serie hebt gevolgd: we hebben elk decennium opnieuw bekeken, sinds het begin van C21. We hebben door de jaren ’70, ’80, ’90 en de jaren ’00 gewandeld en sluiten af met 2020 en daarna. We hebben als merk zoveel bereikt en we vieren ons 50-jarig bestaanemet onze #meedogenloze partners die dag in dag uit blijven trotseren en leveren.
We spraken met Robert Hirsch van CENTURY 21 Downtown in Baltimore, Maryland en hij begon zijn gevoelens te delen over de impact die het heeft gehad, is en zal hebben als CENTURY 21 makelaar. We zullen eerlijk zijn. We waren niet van plan om zo futuristisch met Robert te praten, maar toen hij eenmaal zijn gedachten begon te delen over waar het merk naartoe gaat en wat het voor hem betekent, lees dan verder.
Robert trad in 1975 toe tot onze #relentless en is zijn hele carrière werkzaam geweest bij CENTURY 21 Real Estate.
“Ik had nooit gedacht dat je een carrière zou kunnen hebben die 45 jaar zou duren.”
Robert zegt dat hij gelooft dat C21 hem door de jaren heen heeft voorzien van alles wat hij nodig had om zijn bedrijf te laten groeien, en dat het bedrijf zelfs in de meest uitdagende tijden van de vastgoedsector heeft overleefd. Hij zegt dat je, met zo’n vertrouwde naam, zoals CENTURY 21 Real Estate achter je, een speler in het spel bent, ondanks de concurrentie.
Terwijl Robert de dingen deelde die hij zich tijdens zijn carrière het meest herinnerde, vertelde hij over elke intentie die het merk heeft gemaakt om vooruitstrevend te blijven en affiliates te helpen een voorsprong op de markt te krijgen. Van de gouden blazers tot één van de 1st vastgoedmerken om televisie te gebruiken voor reclame, herinnert hij zich een eenvoudiger tijd toen medeoprichters Art Bartlett en Marsch Fisher persoonlijk de prijsuitreikingen bezochten, georganiseerd door kantoren in elke regio.
“Ze waren aanspreekbaar. Corporate is nog steeds heel benaderbaar.”
In de loop van Roberts 45 jaar in de vastgoedsector stelde hij een vraag.
“De C21-technologie maakt ons meteen een speler. Ben je gloednieuw? Je hebt al deze bronnen.
Waarom het wiel opnieuw uitvinden als dat niet hoeft?”
Toen hij begon als een klein kantoor met twintig makelaars, realiseerde hij zich dat hij omringd was door andere vastgoedbedrijven die groter waren en al langer bestonden. Robert zegt dat hij, omdat hij bij C21 werkte, over al het printmateriaal, de ondersteuning en het marketingmateriaal beschikte dat hij nodig had, wat hem naar eigen zeggen gelijk maakte aan de bedrijven met een dominant marktaandeel. Hij hoefde geen mailing of deurhanger uit te vinden. Robert zegt dat dit een gamechanger was en dat het hem tot een speler maakte.
Robert is van mening dat het merk, omdat het er altijd aan heeft gewerkt om voorop te blijven lopen, met technologie een voorsprong heeft gekregen en dat diezelfde voorsprong zijn bedrijf naar een hoger niveau zal tillen.
“Het is een vertrouwde naam en we zijn toonaangevend. Je moet nog steeds met mensen praten, ondanks dat dingen als sociale media en dingen over het algemeen elektronisch worden. Als mensen C21 bij jouw naam zien, zullen mensen met je praten omdat het een landelijk erkende naam is.
Zelfs bij het werven van nieuwe agenten deelt Robert zijn gevoelens over de richting die het merk opgaat met het gebruik van de nieuwste technologie.
“C21 is toonaangevend en daar druk ik op tijdens wervingsbijeenkomsten. Ik vertel potentiële rekruten dat we een hightech organisatie zijn. Ik bedoel, je hebt vanuit je slaapkamer toegang tot onze tools, cursussen en technologie. Dat is onze cultuur vandaag de dag. Het is een verkoopargument geworden voor de manier waarop nieuwe agenten C21-technologie kunnen gebruiken, waar ze ook zijn.”
Robert gelooft dat CENTURY 21 Real Estate, naarmate er nieuwe technologie opduikt, voorop zal blijven lopen in de sector. Door te blijven profiteren van de nieuwste ontwikkelingen en deze beschikbaar te maken voor affiliates, waar ze ook toegang toe hebben, is volgens Robert de hefboom die CENTURY 21 Real Estate tot het merk maakt dat uw bedrijf naar het volgende decennium en daarna kan brengen. #OnsMerkvanRelentless